חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תוך כדי מלחמה

נמל אשדוד מגייס עשרות עובדים: התפוקות יעלו, השירות ישתפר

דירקטוריון נמל אשדוד והנהלת החברה אישרו גיוס של עד 85 סוורים זמניים לתקופה של שנתיים, מהלך המגיע כחלק מהסכם המסגרת שנחתם בשיתוף עם ההסתדרות, משרד האוצר ומשרד התחבורה. גיוס העובדים החדשים צפוי להקל על העומס בנמל, לשפר את זמינות כוח האדם ולהעלות את התפוקות, מה שיביא לשיפור משמעותי בשירות ללקוחות הנמל.
קרדיט צילום: אבי רוקח

ההחלטה מגיעה על רקע התחרות ההולכת וגוברת בין נמלי ישראל, ואתגרים תפעוליים נוספים כמו ההשלכות של מלחמת חרבות ברזל על המשק. נמל אשדוד פועל לשמר את מעמדו המוביל בתחום, וההוספה של כוח אדם זמני תאפשר לו להתמודד טוב יותר עם הצרכים הגוברים.

יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר, התייחס למהלך ואמר: “אנו ממשיכים לחזק את הנמל, גם בתחום ההון האנושי. גייסנו כ-30 עובדים זמניים במהלך מלחמת חרבות ברזל, וכעת אנו מרחיבים את הגיוס. המהלך הזה יגביר באופן משמעותי את התפוקות וישפר את השירות שאנו מעניקים ללקוחות הנמל.” שניידר הוסיף כי ההחלטה התקבלה בתמיכת כל הגורמים הרלוונטיים, כולל משרד התחבורה וההסתדרות, ומדובר בהישג חשוב לנמל ולמשק הישראלי.

מנכ”ל נמל אשדוד, ניסן לוי, הוסיף: “קליטת העובדים החדשים תאפשר לנו לשמור על רמת השירות הגבוהה שאנו שואפים לה, גם בתקופות קשות כמו זו. האתגרים שניצבים לפנינו הם רבים – התחרות בין הנמלים בארץ הולכת ומתחזקת, וכמובן, ההשפעות של מלחמת חרבות ברזל על הכלכלה. אבל עם כוח אדם מחוזק ויעיל, נוכל להמשיך לשרת את לקוחותינו בצורה הטובה ביותר.”

השר לשיתוף פעולה אזורי, דודי אמסלם, שיבח גם הוא את הפעילות של נמל אשדוד: “נמל אשדוד הוא גאווה ישראלית, גם בתקופות קשות הוא ממשיך לתרום למשק ולספק הכנסות, יציבות ותעסוקה. זה הישג עצום בימים אלה, וזה לא מובן מאליו.”

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן