חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עַל חוֹמֹתַיִךְ הִפְקַדְתִּי שֹׁמְרִים:

מפקד תחנת אשדוד וראש המועצה הדתית בביקור חגיגי בסוכת הרב הראשי

מפקד משטרת אשדוד סנ"צ מאיר חכמון והרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית אורחים בסוכתו של הרב הראשי הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו • במפגש העלו את נושא בטחון המתפללים בבתי הכנסת בעיר.

 

מפקד תחנת משטרת אשדוד סנ"צ מאיר חכמון הגיע בליווי הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית, לביקור חג, בסוכתו של המרא דאתרא הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו שליט"א.

את הביקור החשוב יזם השוטר הקהילתי רס"ב דוד קדוש אשר נמצא בקשר עם המועצה הדתית ובסמוך לחג העביר הנחיות לגבאי בתי הכנסת בעיר, בכל נושא ביטחון ושמירה על מתפללי בתי הכנסת להיות מוכן ועירני לכל תרחיש חירום ח"ו.

הגר"ח פינטו קיבל את האורחים בסוכתו בברכה רבה, ובירך את מפקד המשטרה סנ"צ מאיר חכמון אשר לאחרונה התמנה לתפקידו שיצליח בהמשך דרכו בעזרת ה', ופתח בדברי תורה על משמעות חג הסוכות.

הרב עובדיה דהן סיפר במפגש על שיתוף הפעולה בין משטרת אשדוד לבין המועצה הדתית בפרט מאז אסון טבח שבת ושמחת תורה להיות עירני יותר בכל בתי הכנסת ובתי המדרש בעיר, ציין לשבח את השוטר הקהילתי רס"ב דוד קדוש, אשר הגיע במיוחד לכנס גבאי בתי הכנסת שהמועצה הדתית ערכה לפני החגים, ובדבריו הרחיב בפני הגבאים את החשיבות שבכל בית כנסת יהיה לנו איש קשר לפחות חמוש אחד עם פלאפון זמין, שבעת חירום ח"ו נוכל לפעול מיידית למען ביטחון המתפללים.

אולי יעניין אותך

מפקד המשטרה סנ"צ מאיר חכמון הודה למרא דאתרא הגר"ח פינטו על ההזמנה לביקור בסוכה ועל הברכה, בדבריו ציין את העבודה החשובה של המשטרה בנושאים בטיחותיים בתחום הקהילתי, אנו נהיה אוזן קשבת לכל הקהילות בעיר בכל נושא וענין הקשור לביטחון, בנוסף ציין גם שיש לדואג למען בטיחות מתפללי בתי הכנסת בחג שמחת תורה, אלו המעונינים להקים במה בבית הכנסת, חשוב שיצרו קשר איתנו ויקבלו את האישורים לכך, על מנת למנוע אסונות ח"ו מפאת בטיחות לא נכונה.

את דבריו סיים סנ"צ מאיר חכמון בברכת תודה רבה וברכת מועדים לשמחה, הגר"ח פינטו בירך שוב את הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית ואת מפקד תחנת משטרת אשדוד סנ"צ מאיר חכמון בברכת חג שמח והצלחה רבה בתפקיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן