חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לכבודה של תורה

מפגן אדיר: אלפים השתתפו במעמד שמחת בית השואבה והקבלת פני רבו לראשון לציון הנבחר

מעמד הקבלת פני רבו המרכזית עם שמחת בית השואבה לראשון לציון הגאון רבי דוד יוסף שנבחר לאחרונה • כל רבני איחוד רבני הקהילות השתתפו במעמד עם מרן הגר"ש מחפוד • נציגם של בני התורה הרב חיים אמסילי חבר מועצת העיר קיבל את ברכתם של מרנן ורבנן שליט"א על הצלחת המעמד

האלפים במעמד אמש באשדוד. צילום: יעקב כהן

אלפים מתושבי העיר אשדוד השתתפו במעמד האדיר של הקבלת פני רבו ו"שמחת בית השואבה" המרכזית בהשתתפות כל רבני העיר, ראשי ישיבות, ראשי כוללים וראשי קהילות שהתקיים ברחבת הישיבה הגדולה "כנסת ישראל" ברובע ג' בעיר בראשותו של הרה"ג רבי מאיר מוגרבי שליט"א.

במעמד האדיר והמיוחד שאשדוד טרם ראתה, הופיע לראשונה במיוחד מאז עלותו לכהן פאר, הראשון לציון הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט"א הרב הראשי לישראל וחבר מועצת חכמי התורה יחד עם הגה"צ שלמה מחפוד שליט"א חבר מועצת חכמי התורה וגאב"ד 'יורה דעה'.

במשך כל העת עלו לבימת הכבוד רבני איחוד הקהילות הספרדי ראשי ישיבות, ראשי כוללים ודיינים בזה אחר זה מפאת חוסר מקום, חלקם עמדו בסמוך לבימה כדי להשתתף ולחזות במראה המרהיב אשר טרם נראה לציבור עולם הספרדי באשדוד.

במרכז הבמה ישבו: הראשון לציון הגר"ד יוסף, מרן הגר"ש מחפוד, הגה"צ רבי מאיר כהן נשיא איוחד רבני הקהילות והגר"מ מוגרבי ר"י כנסת ישראל" וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הי"ו.

אולי יעניין אותך

את המעמד המוצלח של הקבלת פני רבו ושמחת בית השואבה עד לפרטים הקטנים, יזם נציגם של בני התורה הרב חיים אמסילי חבר מועצת העיר והממונה לחינוך תורני ויו"ר ארגון "מפרשים".

בשירת ימים על ימי מלך תוסיף כשאלפים מצטרפים לשירה עם הזמרים הגדולים אבי אילסון ופיני איינהורן, בליווי תזמורתו של שמשון דניאל התקבלו הראשון לציון הגרד יוסף ומרן הגר"ש מחפוד שעלו לבימה כשכל הרבנים עומדים על רגליהם.

הס הושלך בקהל, כשהמנחה קידם בברכת ברוכים הבאים של הרבנים החשובים שהגיעו בהמוניהם בזה אחר זה כמפגן הזדהות בהרמת קרנה של העולם הספרדי בעיר והודאה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אשר מרים את קרנם של ציבור בני התורה בעיר מתוך ההערכה אמיתית למרנן ורבנן שליט"א.

המנחה הכריז על המשא המרכזי של הראשון לציון הגר"ד יוסף שנבחר זה עתה, ובאופן הערכה מיוחדת למרות זמנו הקצר, בחר להגיע לראשונה לאשדוד דווקא למעמד כאן ברחבת הישיבה הגדולה ולחזק את תושבי העיר.

בדבריו, הראשון לציון הגר"ד יוסף, עמד על מעלתו של חג הסוכות במצות השמחה שיש מצוה לשמוח בעיקר בחג הסוכות. וסיים בדברי ברכה והערכה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אשר מחזק את העיר בהקמת מוסדות חינוך ובתי כנסת ועושה עבודת קודש נפלאה, ראש העיר מכבד תלמידי חכמים, אני מברך אותו שיזכה להמשיך מחיל אל חיל ויראה ברכה בכל מעשי ידיו, למען כלל הציבור באשדוד אמן.

איתו יחד כבוד ידידי חבר מועצת העיר הרב חיים אמסילי, רבותי, הרב אמסילי הוא הנציג של בני התורה העיר ועושה הכל למען האדרת התורה בעיר, ולמען כבודם של האברכים ובני התורה, יהי רצון שימשיך ויעלה מעלה מעלה לזכות את הרבים, ידידי הרב עובדה דהן יו"ר המועצה הדתית ראש וראשון לכל דבר שבקדושה שימשיך בכל פעליו הברוכים להרבות קדושה וטהרה בעיר.

בסיום בירך את כל תושבי העיר אשדוד, את חיילי צה"ל והחטופים שיזכו לצאת מחושך לאור גדול במהרה לחיים טובים ולשלום.

מרן הגה"צ רבי שלמה מחפוד שליט"א שטרח במיוחד והגיע למעמד, ביקש שלא לשאת דברים, אך בירך את כל המשתתפים והביע את שמחתו הגדולה לנוכח ציבור האלפים שהגיע לכבד את המעמד ובירך באופן מיוחד את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואת נציגם של בני התורה בעיר הרב חיים אמסילי חבר מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס שימשיכו להגדיל תורה ולהאדירה.

אחריו נשא דברים הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא שליט"א רבה של הסיטי ורב ק"ק "תפארת רפאל", שקידם בברכת "ברוכים הבאים" את הראשון לציון הגאון רבי דוד יוסף אשר זכה לעלות לכהן פאר לתפקיד הראשון לציון והרב הראשי לישראל.

בדבריו עמד על הזכות הגדולה במעמד קדוש זה, כאשר כולם נקבצו ובאו לך של כל רבני העיר, ראש ישיבות וראשי כוללים משתתפים במעמד מרגש זה של הקבלת פני רבו ושמחת בית השואבה ובכך מניפים על נס את השמחה האמיתית של חג הסוכות באהבה וחיבה לגדולי התורה שליט"א.

לאחר מכן הובאה ברכתו של המרא דאתרא הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו שליט"א שנבצר ממנו להשתתף במעמד, ובירך את הרבנים ואת כל הקהל בברכת מועדים לשמחה ושנזכה לקבל את השפע הגדול משמחה זו לכל ימות השנה.

לאחר מכן נמשכו השמחה והריקודים במעגלי הרוקדים ברחבה הגדולה של הישיבה הגדולה כנסת ישראל כאשר בתווך רקד ראש הישיבה הגר"מ מוגרבי עם תלמידי הישבה ובוגריה ומשתתפים אחרים רבים.

רק לפני חצות הסתיים המעמד הכביר והמיוחד אשר יחרט בזכרונם של האלפים הרבים של אחדותם של מרנן ורבנן שליט"א בהשתתפות הראשון לציון ומרן הגר"ש מחפוד שהאצילו מהודם והדרם על כל המשתתפים הרבים.

צילום: יעקב כהן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
י.פ
1 יום לפני

כל הכבוד לחיים אמסילי

נתי
1 יום לפני

זכיתי להיות אחד מהאלפים שהיו
היה רמה גבוהה

ה כ
1 יום לפני

שאפו ענק לאמסילי

איגוד האברכים
1 יום לפני

ישר כח הרב אמסילי היה מעמד לכבודה של תורה

דני
1 יום לפני

הרב חיים אמסילי מספר אחד
שאפו ענק

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן