חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לאחר שעות:

עשרות עצורים בהפגנת הפלג הירושלמי וכעת, כביש 4 נפתח לתנועה. כל הפרטים:

במהלך השעות האחרונות נרשמו הפגנות סדר אלימות וחסימות כבישים שנוצרו עקב פעילות של מפגיני הפלג הירושלמי על חוק הגיוס במספר מוקדים; כביש 4 אזור יבנה, כביש 1 צומת לטרון, כביש 443 צומת גמזו וגהה בני ברק.

כזכור, תשעה שופטי בג”ץ קבעו ביום שלישי בפסק דין דרמטי כי יש לגייס את כל בחורי הישיבות: “לא ניתן להמשיך ולהעביר כספי תמיכות לישיבות ולכוללים עבור תלמידים שלא קיבלו פטור או ששירותם הצבאי לא נדחה”

מדוברות המשטרה נמסר:

בהמשך להפרות הסדר בכביש 4, מפגינים חסמו את הכביש, התעמתו עם השוטרים, סיכנו את חייהם, השליכו חפצים לעבר השוטרים, תוך קריאות "נאצים" לעבר השוטרים. מפגינים נשכבו על הכביש במטרה לחסום רכבים וניידות משטרה.

המשטרה פעלה לפינוי כלי הרכב שנקלעו לחסימות והכווינה אותם לצירים חלופיים. המשטרה הפעילה אמצעים לפיזור הפגנות וזאת לאחר הוראת פיזור של ק' משטרה ולאחר שמפירי הסדר אינם נשמעו להוראות השוטרים. כמו כן, נעצרו סה"כ 32 מפירי סדר. בתוך כך נרשמו דוחות תנועה.

אולי יעניין אותך

כביש 4 נפתח לתנועה לשני הכיוונים.

משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן