חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מהגדולים בישראל

לסרי מבשר לתושבים: שוקדים על הקמת מרכז חדשנות ענק באשדוד

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי עדכן כי בימים אלו שוקדים על הקמת מרכז חדשנות באשדוד, מהגדולים בישראל. בהודעה מיוחדת, לסרי פירט את המהלכים לקראת הקמת המרכז

מרכז החדשנות שלסרי מקים

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי עדכן היום (שלישי) כי בימים אלו שוקדים על הקמת מרכז חדשנות באשדוד, מהגדולים בישראל.

״מרכז החדשנות של אשדוד יוצא לדרך״, הודיע לסרי, ״אחד היעדים המרכזיים ששמתי לי למטרה הוא הגדלה משמעותית של כמות המשרות האיכותיות באשדוד ויצירת מגוון רחב של מקורות תעסוקה עבור תושבינו״.

לדבריו, ״כחלק מהמהלך, אנו שוקדים בימים אלו על הקמתו של מרכז חדשנות מהגדולים בישראל, שיתן בית ומעטפת מקצועית, יזין בהשקעות סטארטאפים באשדוד, ויכשיר אלפי צעירים להשתלב בעבודה בחברות הייטק״.

הוא ציין כי מי שנבחרה לנהל את המרכז היא חברת Open Valley, שמפעילה כיום ארבעה מרכזים ברחבי הארץ, שרשמו הצלחה גדולה בהמרת סטארטאפים לחברות בוגרות. Open Valley תקים בתוך שנה את המרכז על שטח של 2,000 מ״ר, שיהיה מהגדולים והמשמעותיים ביותר בישראל. ביחד עם האגף לפיתוח תעשייה יתקיימו שיתופי פעולה רחבים ובהם: אקסלרטורים (מאיצים) לסטארטאפים, מערך הכשרות עירוני להייטק, קרן השקעות בשיתוף החברות הגדולות באשדוד, הפקת כנסים והאקתונים, קידום יזמות טכנולוגית במגזר החרדי, סבסוד חללי עבודה חדישים ועוד.

אולי יעניין אותך

״מרכז החדשנות מהווה נדבך נוסף ומשמעותי במאמץ שאנו משקיעים להגדלת היקף המשרות בעיר, בדגש על משרות הייטק. כשלצידו אנו מקדמים את הקמתו של פארק הייטק פורץ דרך ואת הפיכתה של אשדוד לקרקע פוריה לחברות הייטק״, דברי לסרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יוסי
1 שנה לפני

איפה זה יהיה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן