חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ליל לחימה בדרום

למרות האזעקות במהלך כל הלילה ותקיפות צה”ל ברצועת עזה: שגרה מלאה בעוטף

במהלך כל הלילה נשמעו אזעקות בישובי העוטף כולל בשדרות | בתגובה תקף חיל האוויר מטרות של ארגון הטרור חמאס, בהן אתרים לייצור אמצעי לחימה ומנהרות תת-קרקעיות | למרות דיווחים מהצד הערבי על הפסקת אש שנכנס לתוקף בשעה 4, לאחר שעה וחצי אזעקות נוספות | כל הדיווחים

תקיפות צה״ל ברצועת עזה

הירי אל עבר ישובי העוטף נמשך כל הליל. כשאזעקות מפלחות את כל ישובי עוטף עזה.

כפי שדיווחנו אמש בעקבות מותו של אחד משובצי הרעב המוחזק בכלא ישראל, המתיחות בדרום נמשכה כל יום האתמול. כאשר גם במהלך הלילה נשמעו אזעקות בישובי העוטף ובשדרות.

בתגובה: צה״ל תוקף ברצועת כזה

בתגובה לירי מטוסי חיל האוויר תקפו מתחם ששימש כמחנה אימונים בארגון הטרור חמאס ומוצב צבאי של הארגון ובו מחסן אמצעי לחימה, אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם אימונים של הארגון.

במקביל, נתקפו שני אתרים לייצור אמצעי לחימה המשמשים את מטה הייצור של חמאס, מפעל בטון המשמש לבניית תשתיות של הארגון, מוצב צבאי של המערך הימי של חמאס ומנהרה תת-קרקעית שמשמשת את הארגון בדרום הרצועה.

אולי יעניין אותך

בהמשך הלילה מטוסי ומסוקי קרב תקפו מתחם צבאי ששימש כמחנה אימונים לפעילי מערך הייצור של ארגון הטרור חמאס, מחסן אמצעי לחימה ושני מתחמים צבאיים של חמאס. בנוסף נתקף מחנה צבאי של ארגון הטרור ומוצב צבאי של המערך הימי של הארגון. כמו כן, נתקפה מנהרה תת-קרקעית.

בצה״ל אומרים כי התקיפה הנרחבת בוצעה בתגובה לשיגורים היום (שלישי) משטח רצועת עזה לשטח ישראל והיא מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות וההתחמשות של חמאס.

עוד מבהירים בצה״ל כי ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה והוא זה שישלם את מחיר ההפרות הבטחוניות נגד מדינת ישראל.

הפסקת אש

דיווחים מהצד הערבי על הפסקת אש שנכנסה לתוקף בשעה 4 לפנות בוקר, אך זו הופרה לאחר שעה וחצי כשאזעקות נוספות נשמעות במטווח ניר עם הסמוך לרצועה.

האם אנו עומדים בפתח ימי לחימה בהם תצטרף גם אשדוד?! ימים או שעות יגידו.

חוזרים לשגרה

למרות הלילה האחרון הבוקר מודיעים צה״ל כי בתום הערכת מצב ובהמשך להנחיות פיקוד העורף, הוחלט על שגרה מלאה בעורף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן