חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ושוב זה קורה

לאחר שעות בודדות: גבר כבן 40 נפל מגובה ונפצע באורח קשה

מהזירה. דוברות מד״א הצלה דרום

לאחר שמוקדם יותר היום, אישה בת 45 מצאה את עצמה בסכנת חיים לאחר שננעלה בדירתה ונפלה מהחלון בניסיון להיחלץ ונפצעה באורח בינוני.

רק שעות ספורות לאחר מכן, בשעה 16:03, התרחש מקרה נפילה נוסף – הפעם באזור התעשייה של אשדוד. גבר בן 41, פועל במפעל, נפל מגובה של כ-2 מטרים במהלך עבודתו ונחבל קשות. חובשים ופרמדיקים של מד”א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי מיידי, והוא פונה לבית החולים אסותא במצב קשה, כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית אך בהכרה.

חובש רפואת חירום במד"א חיים ליטמן ולצר סיפר:

"כשהגענו ראינו את הפועל שכוב על הרצפה לאחר שנפל מרמפה של משאית בגובה של כ-2 מטרים, הוא היה בהכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופנינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

אולי יעניין אותך

כונן מד"א – הצלה דרום חיים ולצר שהגיע למקום עם אמבולנס מד"א מספר:

״בהגיעי למקום הבחנתי בגבר בן 41 שוכב על הרצפה הסובל מחבלת ראש וחזה לאחר שנפל ממשאית עליה עבד. יחד עם כוננים נוספים שהגיעו למקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל מתן חמצן, חבישות וקיבועים והעברנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שפינתה אותו לחדר הטראומה במרכז הרפואי אסותא בעיר כשהוא במצב קשה עם פציעה רב מערכתית״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
לְשָּׁנָה הַבָּאָה לֵישֵׁב בְּסֻכַּת עוֹרוֹ שֶׁל לִוְיָתָן
לְמַֽעַן גָדְלָֽךְ וְתִפְאַרְתָּֽךְ
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן