חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ירוק וחסכוני

כבר לא מסוכן ללכת בשעות הלילה: בשורת ראש העיר וסגנו לתושבים

בפעילות סגר"ע הרב יחיאל וינגרטן וראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הוסרה הסכנה: הסתיימו עבודות התאורה בטיילת כביש S

חלק מעמודי התאורה שהותקנו בטיילת

לאחר עבודות שנמשכו מספר חודשים, הושלם בס"ד פרויקט עבודות התאורה לאורכה של טיילת כביש S , כאשר בכך הוסרה הסכנה של ארחי פרחי שהטילו אימתם על עוברים ושבים, כמו גם גורמי פשיעה שמצאו להם מקום פעילות נוח בחסות החשיכה / הבשורה הבאה: בקרוב עבודות נרחבות לריבוד וחידוש הניקוז ברובע ג'

״בימים האחרונים השלמנו התקנת 40 עמודי תאורה סולארית בטיילת משה סנה!״ – כך בישר ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי לתושבי העיר הבוקר.

תלונות רבות זרמו ללשכותיהם של נציגינו במועצת העיר על החשיכה ששוררת בטיילת הארוכה של כביש S, בעיקר במקטע שמאחורי רובע ג' שם שררה עלטה שהייתה בבחינת פירצה קוראת לגנב, כאשר גורמי פשיעה מצאו במקום כר נוח לפעילות, כמו גם ארחי פרחי שהטילו אימה להנאתם על עוברים ושבים.

בעקבות כך פעל סגר"ע הרב יחיאל וינגרטן מול הנהלת העיר וראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ואגף התפעול העירוני להסדרת תקציב לתאורה משמעותית בטיילת ולזירוז העבודות, וכעת אנו מתבשרים על סיום פרויקט התאורה לרווחת התושבים שיוכלו ללכת במקום בבטחה וללא חשש.

אולי יעניין אותך

"רובע ג' לא אמור להיות החצר האחורית של העיר", אומר הרב וינגרטן תוך שהוא משבח את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי והגורמים המקצועיים בעירייה שהרימו את הכפפה ונרתמו להסדרת התיקצוב ולזירוז הפרויקט, ובדגש על אבי זגורי יו"ר המינהלת "שעבד קשה על הפרויקט החשוב הזה", כדבריו.

"ההבנה המשותפת שלנו עם ראש העיר, המנכ"ל וכל אנשי המקצוע, כי העירייה לא תחסוך במאמצים כדי להעניק את תחושת הביטחון לתושבים בכל מקום", מדגיש הרב וינגרטן.

״תודות לעבודתו המעמיקה של אמיר יוחאי, מנהל אגף חשמל ותאורה בעיריית אשדוד, המקום הפך לבטוח ונעים יותר לטיול. התאורה הסולארית החדשה מצטרפת לפרויקטים נוספים ברחבי העיר ומביאה איתה יתרונות סביבתיים וחסכוניים״, אמר ראש העיר.

ראש מנהלת רובע ג', אבי זגורי, מסר: "רחוב משה סנה עבר תהליך של פיתוח סביבתי ושדרוג תאורה, ועכשיו ההליכה בין העצים נעימה יותר".

בעיריית אשדוד מסכמים: ״אנחנו ממשיכים לקדם את אשדוד לעבר עתיד ירוק וחסכוני!״

בנוסף, אנו מתבשרים, כי בקרוב ייצאו לעבודות לחידוש הריבוד והניקוז ברובע ג', דבר שנדרש מאוד נוכח השנים הרבות שחלפו על התשתיות באזור, כשהרב וינגרטן מבטיח כי שיפור התשתיות ברובע ג' הוא נושא שנמצא על שולחנה של אגודת ישראל כל העת, בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת העיר שמעניקה תיעדוף לצרכי הטיפוח ברובע הוותיק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שוק מ-שוק
3 חודשים לפני

ומתי יסדרו את הרמזור דב גור רשבי?

מושיק
3 חודשים לפני

קודם כל תודה רבה
אבל מרחוב הרימ לוין פינת יצחק הנשיא עד לבית כנסת החיד"א אין שומנורה כבר שנייייים
שם זה פחד לעבור בלילה
אולי יקחי לתשומת ליבם כי אני כבר הרבה שנים מתקשר לעיריה וכלום

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן