חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
זעזוע בקואליציה

חברי סיעתו של כצנלסון הצביעו כנגד הקואליציה

בהצבעות הערב במועצת העיר נעדר סניה כצנלסון מההצבעות כשחברי סיעתו מצביעים כנגד עמדת הקואליציה ויחד עם האופוזיציה • חברי סיעת אשדודים בראשות יניב קקון נמנעו בהצבעה • אלי נכט לא נוכח במהלך ההצבעה

ההצבעה הערב במועצת העיר. צילום חרדים אשדוד

כשסערות המכתבים בין סניה לאמסלם נרגעו בשבוע האחרון, מחליט סניה לצאת למתקפה נוספת נגד הקואליציה, במטרה ברורה שיפוטר מהקואליציה.

הערב במליאת מועצת העיר נעדר כצנלסון מהמליאה, כשהורה לחברי סיעתו להצביע נגד עמדת הקואליציה יחד עם סיעת אשדודים של יניב קקון שנמנעו בהצבעה החשובה של הקואליציה שדרשה משמעת קואליציונית ואלי נכט שנעדר גם הוא מההצבעה ובעצם לקרוא תיגר כנגד הקואליציה בה הם נמצאים.

יצויין כי חלק מההצבעות שעלו בסופו של דבר להצביע עברו מאחר ולא נדרש להם רוב של 15 מצביעים, אך ההצבעה החשובה – לא עברה.

חברי סיעתו של סניה הערב במועצת העיר

ראש העיר בתגובה לצעד הזה אמר לעבר המתנגדים: ״הכל פתוח בפניכם, לא צריכים להיות בקואליציה. אי אפשר בקואליציה להגיע לרוב מיוחס בלי הסכמים קואליציוניים. מי שמצביע נגד הקואליציה כמו שהצביעו היום חלק מהחברים בקואליציה – זה הפרה משמעותית של ההסכם הקואליציוני״.

אולי יעניין אותך

בדבריו של לסרי לגופו של הצבעה אמר: ״נוצר פה תרבות שלדעתי לא נכונה ולא מוצדקת ואני מגנה אותה בתוקף שאם בונים בית כנסת ברובע מעורב אוי ואבוי. מדובר בסיעות שהצביעו בעד תמיד בדברים האלו, אך הפעם יש שנת בחירות, ומנסים לקחת אותנו למלחמות בעיר על בית כנסת. משום מה נעשתה הבחירה הזו ואני מיצר על כך״.

חברי סיעת אשדודים הערב במועצת העיר

מקורבי ראש העיר תוקפים בחריפות את כצנלסון ואומרים ל׳חרדים אשדוד׳: ״הצעד אותו מנסה סניה לנקוט הוא להביא את לסרי לפטר אותו מהקואליציה, וכך לרוץ לבוחריו באמתלה של ׳פוטרתי בגלל החרדים׳, אך שיתוף הפעולה של סניה במהלך כל הקדנציה מול הנציגים החרדים בעירייה ידוע – ויהיה קשה לו מאד להתנער מהצעדים הללו״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
רועי
1 שנה לפני

לסרי, תפטר אותם
היום

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן