חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
המטאור

זהו האשדודי שלא מפסיק לכבוש פסגות ועכשיו נכנס גבוה לצמרת 100 המשפיענים של ישראל

ביטחון, הייטק, חברה, ממשל, פוליטיקה ושוק ההון, הם רק חלק מהמדדים החשובים עליהם מדינת ישראל משקיעה את רוב המשאבים כדי לשפר ולשדרג את החיים של כולנו כאן, ובשביל זה, נבחרים האנשים המתאמים למקומות הנכונים. ומסתבר, ש"אחד משלנו", צעיר מאוד, תושב העיר, גאווה אשדודית, שהגיע לא מזמן למנכ"ל את משרד התחבורה, כבר משפיע מבפנים, והרבה. משה בן זקן. מי שמכיר אותו כבר יודע שמדובר ב"בולדוזר" שיודע מה הוא עושה ושהוא עשה כל כך הרבה פרוייקטים משמעותיים מהעבר הלא רחוק שלו כאיש ציבור ועד עצם היום הזה והעתיד עוד מחכה לו.

בן זקן. צילום: דוברות משרד התחבורה

בכתבה שפורסמה בכלכליסט על 100 המשפיעים לשנת 2023 הוא ממוקם במקום ה23 המכובד והגבוה.

כשמונה משה בן זקן (37) למנכ"ל משרד התחבורה, היו רבים, מנוסים ומבוגרים ממנו שסימנו את התפקיד הזה ואשר על כן, ניסו להשמיץ אותו בטענות שונות ומשונות. אבל, מסתבר ההיפך. בלי קולות ורעשי רקע הוא הפך לאחד מהמשפיעים הגדולים בישראל, למרות גילו הצעיר.

כשמונה לתפקיד המנכ"ל יצאה השרה רגב בהצהרה: "בתפקידי כשרת התרבות והספורט וגם כשרת התחבורה נחשפתי מקרוב למקצועיות והיכולות הניהוליות של משה בן זקן, בתפקידו כמשנה למנכ״ל בפועל הוביל את תקציב משרד התחבורה, לראשונה בהיקף של כ-50 מיליארד שקלים וניהל בהצלחה אתגרים משמעותיים. בן זקן מביא עמו את הניסיון הרב שצבר בהובלת תהליכים ברמה הלאומית בעבודת ממשלה והשלטון המקומי. אין לי ספק שמשה בן זקן הוא האיש הנכון במקום הנכון, ויצליח לממש את המדיניות אותה אני מובילה לחיבור מדינת ישראל ולמימוש האתגרים התחבורתיים בים, באוויר וביבשה. אני מאחלת לבן זקן הצלחה גדולה בתפקידו, ומאמינה בו.״

 

יחד עם שני חבריו, "המציא" בן זקן את "הליכודיאדה", הפנינג שנמשך שלושה ימים באילת, המארח את כל הדמויות הבכירות בכנסת, כולל בחירות מקדימות וירטואליות, שלמעשה מסמנות מיהם הפוליטיקאים הכי אהובים על חברי המרכז. אלפי ליכודניקים הגיעו כבר ארבע פעמים ל"ליכודיאדה", ובן זקן צבר לעצמו מוניטין משמעותי בזכות ההצלחה הארגונית הזו.

אולי יעניין אותך

כנער השתלב בן זקן בתנועת נוער הליכוד באשדוד, ובהמשך קיבל עליו תפקידי הובלה בתוך התנועה ובמסגרת סניף הליכוד באשדוד, כגון היוזמה של אירוע הליכודיאדה וניהולו במשך 4 שנים ברציפות, יחד עם חבריו, משה פסל וניר בן סימון.

לקראת בחירות לכנסת ה-19, זכה בן זקן במשבצת הצעירים ברשימת הליכוד לכנסת, אך לא נבחר לכנסת.

בשנים 2015–2018 השלים תואר בוגר בתחום חינוך וחברה ובשנים 2019–2022 השלים תואר מוסמך במנהל עסקים, שניהם בקריה האקדמית אונו.

מינואר 2021 ועד מאי 2022 שימש ראש המטה של שרת התחבורה מירי רגב, ממאי 2022 ועד יוני 2023 שימש כמנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל. תפקידים נוספים שמילא: סמנכ"ל באיגוד הקבלנים ויועץ במשרדי ממשלה שונים, בהם היועץ הפוליטי לשר הביטחון לשעבר משה יעלון, לשרה מירי רגב ולראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי. וכאמור לעיל, כיום הוא משמש בתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן