לאחר פניות חוזרות ונשנות של תושבי אשדוד על מצב השירותים הציבוריים בקניון סיטי – תחנה מרכזית, סגן ראש העיר עו”ד אלי נכט לקח את הנושא לטיפול מיידי. כעת, תושבי העיר יכולים ליהנות משירותים ציבוריים חדשים ומודרניים בקומה השנייה של הקניון.
עו”ד אלי נכט התייחס לפרויקט ואמר:
“שמח לבשר שכמו שהבטחתי, בקניון סיטי תחנה מרכזית הותקנו שירותים חדשים בקומה השנייה! זהו צעד חשוב לשיפור איכות השירות עבור תושבי אשדוד והמבקרים בתחנה המרכזית. תודה מיוחדת למרינה קנייבסקי, מנכ”לית התחנה המרכזית החדשה, על שיתוף הפעולה הפורה.”
היוזמה, שהגיעה בעקבות פניות רבות של תושבים, הפכה למציאות תוך זמן קצר. נכט, שמוביל לא מעט פרויקטים לשיפור התשתיות והשירותים העירוניים, ממשיך להוכיח כי הטיפול בצרכים היומיומיים של התושבים נמצא בראש סדר העדיפויות שלו.
תושבים שהגיעו למקום שיבחו את היוזמה וציינו כי מדובר בשדרוג משמעותי שנדרש כבר זמן רב. השירותים החדשים מציעים סטנדרט מודרני ונוחות גבוהה, ומהווים פתרון לבעיה שהעיקה על מבקרים רבים במקום.