חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לשלום עם ישראל

"עם לולב ואתרוג ימחקו את החמאס"

לשלום עם ישראל, חיילי צה"ל והחזרת השבויים: היום (חמישי) יערכו תפילות והקפות עם ארבעת המינים בבית כנסת הריב"ז בראשותו של הגה"צ רבי מאיר כהן שליט"א

עקב המצב הקשה בו שרוי עם ישראל כולו ובפרט בעקבות המלחמה בדרום ובצפון, היום (יום חמישי) בשעה 16:45 תתקיים תפילת רבים עם "ארבעת המינים" ושבעה כורתי ברית המובא בספרים הק' שיש בכוחה לבטל גזרות קשות מעם ישראל.

תחת הכותרת הוֹשַׁעְנָא בְּמִינִים אַרְבָּעָה הוֹשַׁעְנָא, יתאספו ציבור רחב בבית הכנסת הריב"ז רחוב אור לציון 7 רובע ז' במעמד הגה"צ רבי מאיר כהן שליט"א רב בית הכנסת וק"ק הריב"ז ובעל "אוצר ספרי הלכה" ויערכו הקפות עם ארבעת המינים שבירכו עליהם בחג הסוכות יחד עם תפילת שבעה כורתי ברית.

בבית הכנסת הריב"ז מתקיימים תפילות כל יום בשעות אחר הצהריים מאז פרוץ המלחמה ביום שואת שמחת תורה, גבאי בית הכנסת שוחחו עם נאמן ביתו של המקובל הרה"צ רבי דוד בצרי שליט"א ר"י "השלום" ושיבח את ענין התפילות והוסיף את המנהג שנהגו בעבר גדולי ישראל זצוק"ל בעת צרה ליטול את ארבעת המינים ולהקיף בהם את התיבה, שכידוע שעל ארבעת המינים מובא בגמ' שבכח הנענועים אפשר לעצור רוחות רעות וטללים רעים.

מנהג זה היה אצל סבו המקובל רבי יהדה פתיה זצ"ל בעת שהגרמנים הגיעו סמוך לארץ ישראל, כך נהג הצדיק הנסתר חכם מנחם מנשה זצ"ל, החלבן רבי חיים כהן זצ"ל וכך נהגו מקובלי בני ברק בראשותו של המקובל בעל "שמן המשחה" הרה"צ רבי מרדכי בן-שמעון זצ"ל בעת בצורת לפני כ-35 שנה שעשו הקפות בציון הרשב"י בחודש שבט עם ארבעת המינים.

אולי יעניין אותך

על המנהג שיסודתו בהררי קודש לעורר רחמים על עם ישראל באמירת שבעה כורתי ברית והקפות עם ארבעת המינים, ישא דברים הרה"ג רבי אברהם ישעי' בוגנים שליט"א בנו של המקובל הרה"צ רבי ציון בוגנים שליט"א רב ומו"צ ונאמן ביתו של המרא דאתרא הגה"צ
רבי חיים שמעון פינטו שליט"א.

הציבור הרחב נקרא להגיע להשתתף בתפילות לישועת כלל עם ישראל, להצלחת חיילי צה"ל והחזרת השבויים. תפילת מנחה וערבית תתקיים לאחר התפילות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
דני
11 חודשים לפני

כל מי שיוצא נגד מועצת חכמי התורה אתם משווקים אותו באתר זה רק בכדי שיגידו לסרי לפני התפילות שישוב בתשובה.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן