חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
סאגת מתחם פלדות

העירייה תוקפת: בלי המעורבות הפעילה של העירייה התכנית לא הייתה יוצאת לפועל עוד שנים רבות

באופן חריג: עיריית אשדוד תוקפת בחריפות יזם פרטי שלטענתה אחראי להודעות כוזבות עליה בנושא התמ"א במתחם פלדות: ״הניסיונות של היזם להלך אימים על עובדי העירייה ועל ראש העיר, הינה חמורה ומטופלת במישורים המתאימים״.
מתחם פלדות

בעירייה מגיבים בחריפות בסאגת מתחם פלדות:

״השבוע הופצה הודעת הסתה כנגד עיריית אשדוד וראש העיר על אי קידום היתר לתכניות במסגרת תמ"א במספר פרויקטים של יזם מקומי״ מגיבים בעירייה.

״בדיקה פשוטה ושקופה מעלה את העובדות הבאות:

1. עיריית אשדוד מצויה במקום השני בארץ בקידום היתרים לפרוייקטים של תמ"א וזאת מתוך הכרה בחשיבות הנושא והובלת חיזוק מבנים בהובלה אישית של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שזכה לשבחים על המהלך מאלוף פיקוד העורף בביקורו באשדוד לפני כשבועיים.

אולי יעניין אותך

2. כל הפרויקטים של היזם המדובר שעמדו בדרישות התכנוניות והבטיחותיות אושרו בלוח זמנים קצר במסגרת קידום היתרים לחיזוק מבנים.

3. הפרויקטים שטרם קיבלו אישור , לא עומדים בדרישות התכנוניות ולכן לא יקבלו היתר עד אשר היזם ישלים את הדרישות בדיוק כפי שחוק התכנון והבניה במדינת ישראל מחייב.

4. הפרוייקט של פלדות קודם בדחיפה אדירה של העיריה מול הועדה למתחמי מגורים הלאומית בירושלים (הותמ"ל) בלי המעורבות הפעילה של העיריה התכנית לא הייתה יוצאת לפועל עוד שנים רבות.

שבמסגרת הדיונים החליטה הועדה להפקיד את התכנית להתנגדויות הציבור.

בתקופה זו הוגשו מספר התנגדויות על ידי גורמים שונים כולל של העיריה שביקשה להתאים את התכנית למה שאושר בועדה המקומית .

הדיון בתכנית יתקיים בעוד שבוע בירושלים וכל מטרת היזם באמצעות ההסתה כנגד העיריה והעומד בראשה הינה לגרום לעיריה לחזור בה מטענותיה לפני הדיון בעוד שהעיריה עומדת על זכותה להשמיע את עמדתה בועדה.

אם יש משהו שכולנו למדנו מרעידות האדמה, זה שאנחנו מחויבים לפעול בהתאמה מלאה לחוק התכנון והבניה על מנת לוודא שהתכניות והביצוע תואמים באופן מלא את הדרישות ובכך נשמור על בטיחותם וביטחונם של הדיירים. על נושא זה , לא הייתה ולא תהיה שום התפשרות״.

לסיום אומרים בעירייה: ״הניסיונות של היזם להלך אימים על עובדי העירייה ועל ראש העיר, הינה חמורה ומטופלת במישורים המתאימים״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שמוליק
1 שנה לפני

צחי אבו נלחם בלסרי סתם

ומנסה ללכלך את הציבור החרדי בכל דרך

בושה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן