חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טוב מאוחר מלא כלום

הסוף לסגירת הסניפים: דואר ישראל לא יוכלו לסגור סניפים ללא אישור משרד התקשורת

בעקבות תלונות ופניות חוזרות ונשנות מצד ראשי רשויות ומהציבור בכלל, משרד התקשורת פרסם היום (ד') לשימוע טיוטת רישיון חדש לחברת הדואר. על פי טיוטת הרישיון, כל זמן שהחברה בבעלות המדינה, סגירת סניף תחייב אישור מראש של משרד התקשורת. לכל בקשה לסגירת סניף יצורפו נתוני איכות שירות לכל יחידה אותה מבקשים לסגור וליחידות הסמוכות לה

מאבק שלא צלח. סניף הדואר שנסגר ברובע ג׳. צילום: חרדים אשדוד

מאבק עיקש ניהל לפני שנה ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי מול דואר ישראל בעקבות החלטתם על סגירת סניף הדואר ברובע ג׳. בסיום המאבק אז לא צלח, וסניף הדואר נסגר למרות הצורך הגדול והשימוש הרב של התושבים בסביבה.

החלטה שמקבלים היום במשרד התקשורת באה לעשות לזה סוף:

בשנת 2022 התקבלו בחברת הדואר למעלה מ 300 אלף פניות ציבור בדבר שירות לקוי. שר התקשורת אף מנהל בימים אלו הליך שימוע לקראת הדחת יו״ר החברה לאור ההזנחה המתמשכת.

במשרד מציינים כי שינוי הרישיון הוא תוצאה של פגיעה מתמשכת בציבור כולו ובפריפריה בפרט. בשנת 2022 נסגרו 106 יחידות דואר ו-50 נוספים בשנת 2023 עד היום, עם צפי לעוד כ-35 יחידות שייסגרו בחודשים הקרובים.

אולי יעניין אותך

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי:
"עוצרים את הפגיעה בפריפריה. הפרטה כן ומהר, אבל בלי מהלכים שיפגעו קשות בשירות לציבור וממילא יפגעו בהצלחת תהליך ההפרטה. אני מגבה את גורמי המקצוע במשרד ואת שיקול דעתם בנושא".

מנכ"ל המשרד מימון מוני שמילה:
"בחודשיים וחצי האחרונים אני עוקב מקרוב אחר חברת הדואר, פעילותה והישגיה. ומהנתונים והמידע שבידי, חרף ההקלות המשמעותיות והעצמאות בפעילותה שניתנו לחברה במסגרת הענקת הרשיון העדכני, אנו עדים לתלונות רבות שלכולן בסיס משותף של פגיעה בשרות לציבור".

תהליך ההפרטה חשוב ביותר להבראת החברה, עם זאת, לא נוכל לאפשר פגיעה מתמשכת בתקופת המעבר ועל כך היה מי שאמר "ככה לא בונים חומה" ולא מביאים להבראת החברה.
בשנה וחצי שעברו חברת הדואר סגרה למעלה מרבע מיחידות הדואר (28%) ללא כל התחשבות באוכלוסיות המוחלשות ותושבי הפריפריה שנאלצות להרחיק ליחידות דואר אחרות.

עוד הוסיף המנכ"ל, כי שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי שוקל להיענות לבקשת עובדי חברת הדואר ולתקן את הרישיון באופן שמיטיב עם עובדי החברה ומוסיף את ערב יום הכיפורים להגדרת "יום שבתון". כמו כן, יצומצמו שעות פעילות המוקדים בשבוע בו חלים חגים ומועדים ויופחתו שעות הפעילות השבועיות של המוקד הטלפוני בערבי חג לרווחת עובדי החברה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן