חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חב לאחריני

המסמרים שבסוכה עלולים לגרום לפנצ’רים: המועצה הדתית בקריאה לציבור

בניית סוכה. אילוסטרציה. קרדיט: שוקי לרר

לקראת חג הסוכות, פרסם הרב עובדיה דהן, יו”ר המועצה הדתית באשדוד, הודעה חשובה ומפורטת הנוגעת להקמת הסוכה ותחזוקתה בצורה כשרה ובטוחה. אחד הנושאים המרכזיים בהודעה הוא הסכנה שברגים ומסמרים המשמשים לחיזוק הסוכה עלולים להוות לרכבים בסביבה, במיוחד בכל הנוגע לפנצ’רים.

פנצ’רים בעקבות בניית סוכות: אזהרה חשובה לציבור

הרב דהן קורא לציבור להקפיד על סילוק כל הברגים והמסמרים שנותרים לאחר בניית הסוכה, ובמיוחד לאחר פירוקה בתום החג. השארתם של חפצים אלו על הקרקע, יכולה לגרום לנזק חמור לכלי רכב שעוברים בסמוך לסוכה או חונים בסביבתה. “אנו עדים כל שנה למקרים בהם רכבים ניזוקים מפנצ’רים כתוצאה ממסמרים שנותרו בשטח לאחר בניית סוכות. אני מבקש מכל אחד ואחת להקפיד לאסוף את כל הברגים והמסמרים בתום החג ולהימנע מהשארתם על הקרקע”, הזהיר הרב דהן.

הברגים המחזקים את הסוכה: בטיחות מעל הכל

בנוסף לנושא המסמרים, הודגש בהודעתו גם הצורך להשתמש בברגים איכותיים ותקינים להקמת הסוכה בצורה יציבה. שמירה על בטיחות הסוכה יכולה למנוע תקלות נוספות, כמו קריסת הסוכה ברוחות חזקות או פגיעה בשוהים בתוכה.

ההיבטים ההלכתיים והבטיחותיים

הרב דהן לא שכח להזכיר גם את החשיבות ההלכתית של בניית סוכה כשרה ומהודרת, אך ציין שהבטיחות הפיזית היא חלק בלתי נפרד מהמצווה. “אין זה מספיק שהסוכה תהיה מהודרת, יש להקפיד גם שהיא תהיה יציבה ובטוחה לכולם,” הסביר הרב.

אולי יעניין אותך

קריאה לציבור לאסוף את הברגים בתום החג

הרב דהן מסיים את הודעתו בקריאה חשובה לציבור האשדודי: “לאחר החג, יש לאסוף את כל הברגים והמסמרים ולהבטיח שאף אחד לא יינזק כתוצאה מהשארתם בשטח. זהו צעד קטן שיכול למנוע נזק רב ולהפוך את חג הסוכות לשמח ובטוח עבור כולנו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אשדודית
23 שעות לפני

כל הכבוד על הסבת תשומת הלב לציבור אבל זה לא יעזור…. הלוואי והיו מתחשבים.
כל שנה פנצ'ר ! ומי משלם?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן