שיפור ניכר בזמני ההמתנה
במהלך התקופה שנמדדה, ממוצע האניות שהמתינו להיכנס לנמל אשדוד היה 14.2, ירידה לעומת השבוע הקודם שעמד על 17.6. זאת בעוד שבנמל חיפה הנתון עמד על 25.8, ירידה קלה לעומת 29.6. זמן ההמתנה המרבי לאניות בנמל אשדוד עמד על 22 ימים בממוצע, בעוד שבנמל חיפה עמד על 30 ימים.
מה אומרים בנמל אשדוד?
יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר, התייחס לנתונים ואמר: "מדד השירות נועד לספק תמונה אמיתית ומדויקת של מצב הנמל בזמן אמת. חברת נמל אשדוד פועלת בשקיפות מלאה ותמשיך לשפר את השירות עבור המשק הישראלי."
מנכ"ל נמל אשדוד, ניסן לוי, הוסיף: "פרסום המדד הוא חלק מהאסטרטגיה שלנו להגביר את השקיפות ולשפר את הקשר עם הלקוחות. אנו סומכים על הנתונים שישקפו את המצב האמיתי בנמל, בניגוד לאמירות כוללניות שאינן נתמכות במציאות."
השיפור במדדי השירות מבשר טובות ללקוחות הנמל ולמשק הישראלי כולו. מגמת הייעול נמשכת – האם זו רק ההתחלה?