חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
"מצפה למימוש ההסכמות"

המאבק לסגירת פעילות היחידות המזהמות באשדוד: המסר ששיגר לסרי לשרה החדשה

ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי לשרה הנכנסת להגנת הסביבה עידית סילמן: "מצפה להמשך שיתוף פעולה ולמימוש ההסכמות לסגירת תחנות החשמל המזהמות"
צילום:ODREY פבל אולצינסקי

ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי בירך את השרה הנכנסת עידית סילמן, וציין בפניה כי העיר אשדוד מגבה באופן מלא את ההחלטה שתוביל להקטנת פליטת המזהמים באוזר התעשייה הצפוני ובכלל

במכתב ששלח הבוקר (שני) לסרי לשרה סילמן הוא מציין כי עיריית אשדוד נאבקת בכל המישורים והכלים שעומדים לרשותה כדי לשמור על בריאות תושבי העיר. הוא פירט כי אחד המאבקים המרכזיים שניהלו בשנה האחרונה העיריה והציבור באשדוד יד ביד עם המשרד להגנת הסביבה, הינו המאבק לסגירת פעילות היחידות המזהמות.

"אציין לטובה את העמדה העקבית, הנכונה, והראויה של המשרד להגנת הסביבה, עליה שב והצהיר בשנים האחרונות, לפיה יש להפסיק את פעולת היחידות המזהמות בשלהי 2023, עם תום תקופת ההיתר שניתן להפעלתן", כתב לסרי במכתבו.

לסרי ציין כי על המשרד לשמור על המשכיות ההחלטה גם בעת חילופי השרות, "וברצוני להבהיר כי עיריית אשדוד מגבה באופן מלא את ההחלטה החשובה שהתקבלה ותעמוד לצד משרד הגנת הסביבה בעת יישומה. ההחלטה מלמדת על החשיבות הרבה שרואה המשרד להגנת הסביבה בהבטחת בריאות הציבור, השמירה על הסביבה, והדאגה לכך שייצור חשמל במדינת ישראל ייעשה בטכנולוגיות מודרניות ומקובלות".

אולי יעניין אותך

עם זאת, ציין ד"ר לסרי הבהיר כי לצד ההסכמות, העירייה לא תהסס לפעול מול כל זרוע של הרשות המבצעת שתבקש, כפי שעשו בעבר, לאפשר את המשך הפעלת היחידות חרף הזיהום המשמעותי והפגיעה בסביבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן