חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בקרוב גם באשדוד

הכירו את כלי הרכב שיוכנס למערך הסיור והשיטור העירוני

משטרת ישראל רכשה 40 כלים מסוג ריידר 2X4 חשמליים וידידותיים לסביבה. הכלי החדש והחשמלי נרכש כחלק מהחלטת מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, להכניס כלי רכב חשמליים והיברידיים לשורות משטרת ישראל, כלי רכב אלה מאפשרים שמירה על הסביבה וחסכון משמעותי בהוצאות משטרת ישראל על רכישת דלק

מפכ״ל המשטרה והריידר החדש

כלי הריידר החדשים והחשמליים מאובזרים במערכות כריזה, קופסת פיקוד, סירנה, יבבה ומיקרופון לדיבור ישמשו את שוטרי הסיור והשיטור העירוני לעבודה השוטפת בטיילות, ברחובות ובמרכזי הערים.

ל׳חרדים אשדוד׳ נודע כי גם באשדוד יוכנו מספר ריידרים לשימוש תחנת המשטרה בעיר.

הרכיבה על הריידר מאפשרת לשוטר שדה ראייה רחב יותר בזמן הפעילות, הגעה מהירה ובטוחה בזמן רכיבה באזור הומה קהל, ונוכחות משטרתית המהווה הקניית תחושת בטחון לציבור.

רק בשבוע שעבר הונפקו 58 רכבי 'קיה' היברידיים ובטיחותיים למפקדי תחנות המשטרה בכל מחוזות המשטרה.

אולי יעניין אותך

עם כניסתו לתפקיד קבע מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב כי משטרת ישראל תרכוש כלי רכב חשמליים והיברידיים לצורך חסכון בהוצאות על רכישת דלק ושמירה על הסביבה, כמו גם התקנת מערכות סולריות על גגות מבנים משטרתיים שיתורגמו לחסכון בהוצאות על רכישת חשמל- הכסף שנחסך מופנה לרכישת ציוד מבצעי לשוטרים.

רמ״ח תחבורה באת״ל נצ״מ יובל זוליכה:

"הריידר הוא כלי קל לשימוש שמקצר את זמני ההגעה של הסייר ממקום למקום במרכזי הערים ובטיילות, ומאפשר הגעה מהירה מאירוע לאירוע. הרכיבה עליו יכולה להתאפשר בעמידה זקופה או ישיבה ומאפשרת לשוטר לעשות שימוש באמצעים שהותקנו על הכלי ואמורים לסייע לו בזמן עבודתו. הריידר שרכשנו הוא כלי חשמלי ידידותי לסביבה וחוסך ברכישת דלק. הוא מצטרף למאות כלי רכב היברידיים וחשמליים שכבר הוכנסו למשטרת ישראל, בקרוב נכניס עוד כלי רכב חשמליים״.

נצ״מ יובל זוליכה רמ״ח תחבורה באת״ל
צילום: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן