מדובר למעשה ב-1,255 בעלי אופל אינסגניה, שיוזמנו למוסך הרשמי של החברה בישראל, שם יטפלו להם בבעיה. על פי הדיווח, חברת לובינסקי הודיעה כי במסגרת בקרת האיכות של שערכה היצרנית עלה כאמור כי במכוניות מסוג אופל אינסיגניה שנמסרו ללקוחות בישראל בין ינואר 2011 למאי 2014 עלול להתגלות כשל במוט קישור במתלה האחורי.
אם ברכבים שיגיעו למוסך יימצא שאכן ישנה התקלה הזו, המוט יוחלף בתהליך שעשוי לקחת כ-3 שעות. על פי הדיווח, לא ידוע עד כה על רכבים בישראל שנפגעו בשל התקלה בייצור.
אז איך אותם לקוחות אמורים לדעת על כך? ובכן, בעלי המכוניות הרלוונטיים שיימצאו שצריכים להגיע לבדיקה במוסך הרשמי, יקבלו הודעה על כך בדמות מכתב בדואר, בו הם יוזמנו כאמור לביצוע הבדיקה במוסך הרשמי. הבדיקה והתיקון אם וכאלה תצטרכו בכך יהיו ללא תשלום.