חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היערכות ביטחונית מקיפה באשדוד לקראת חגי תשרי

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. קרדיט: תומר שונם לוי

בפתח חגי תשרי, עיריית אשדוד נערכה בצורה מקיפה להבטחת ביטחון הציבור, בהתחשב בעלייה המשמעותית במספר התושבים המבצעים קניות ומבלים ברחבי העיר. מדובר בתוכנית ביטחונית רחבת היקף המאגדת את כל כוחות הביטחון המקומיים, במטרה לספק לתושבים ולמבקרים תחושת ביטחון ושקט נפשי במהלך התקופה החגיגית.

שיתוף פעולה רב-מערכתי

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ציין כי "בהתאם למציאות הביטחונית המורכבת, אשדוד נערכה בצורה יוצאת דופן בתקופת החגים." התוכנית כוללת שיתוף פעולה בין כיתות כוננות, אגף הביטחון העירוני ומשטרת אשדוד, אשר פועלים במקביל ובשיתוף פעולה הדוק. כל אחד מהכוחות מחלק את העיר לגזרות עבודה מוגדרות, כאשר בכל גזרה מתמקדים באזורים הומי אדם ובמרכזים מסחריים.

נוכחות מוגברת במרכזים מסחריים

המאמצים מתמקדים בעיקר במרכזים מסחריים ובאזורים שבהם מתבצעות קניות ובילויים. בכדי לספק ביטחון מרבי, הוקצו סיורים של כיתות הכוננות ומקבלי החלטות על מנת לנטר את המצב בזמן אמת. הנוכחות של כוחות הביטחון במרכזים אלה נועדה להרתיע פעולות פליליות אפשריות ולהבטיח שמירה על הסדר הציבורי.

סיורים נרחבים ומבצעי הכנה

כיתות הכוננות, בשיתוף עם מתנדבים מהקהילה, מבצעות סיורים נרחבים ברחבי העיר. המתנדבים פועלים במסירות ומקצועיות, על מנת לוודא שכל תושב יכול לחגוג את החג בביטחון ובשקט נפשי. בנוסף, הכוחות ערכו תדריכים מוקדמים על מנת להיערך לכל תרחיש אפשרי, עם דגש על פיתוח מיומנויות התמודדות במצבים חירומיים.

אולי יעניין אותך

שדרוג מערך הרכבים והטכנולוגיות

במסגרת ההיערכות, מערך כיתות הכוננות שודרג עם רכבים חדשים, המצוידים בטכנולוגיות מתקדמות כמו מצלמות אבטחה ואמצעי תקשורת משופרים. רכבים אלו מאפשרים תגובה מהירה ומדויקת בשיתוף פעולה עם המשטרה ואגף הביטחון העירוני.

המוקד העירוני: עיניים נוספות בעיר

המוקד העירוני מצטרף למאמצי הביטחון, עם רשת של 900 מצלמות המפוזרות במרחב הציבורי. המצלמות משדרות ישירות למוקד ולמערך תצפיתנים, המנטרים את המתרחש ומגיבים במהירות לכל בעיה פוטנציאלית. המוקד העירוני, אחד המתקדמים בישראל, פועל בטכנולוגיות מתקדמות ומספק מענה לצרכים הביטחוניים של העיר.

הצהרת מנהל הביטחון העירוני

אריה איטח, ראש מנהל הביטחון העירוני, הוסיף: "בנינו תוכנית עבודה מקיפה שמטרתה לשמור על חוסן התושבים במרחב הציבורי, ובעיקר במקומות הומי אדם. ההיערכות מאפשרת לנו לספק מענה מקצועי ואיכותי בכל זמן נתון." לדבריו, "שיתוף הפעולה בין משטרת אשדוד ומערך הביטחון העירוני משמש כמכפיל כוח משמעותי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
לְשָּׁנָה הַבָּאָה לֵישֵׁב בְּסֻכַּת עוֹרוֹ שֶׁל לִוְיָתָן
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן