חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כן יאבדו כל אויבך

החשבון נסגר: ישראל חיסלה את חסן נסראללה בתקיפה עוצמתית ודרמטית בלב לבנון

בליל השבת מטוסי צה״ל הטילו חימושים עם 83 טון חומר נפץ וחיסלו את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה | יחד עם נסראללה חוסלו עלי כרכי, אלוף פיקוד דרום של חיזבאללה, שניצל מחיסול לפני שבוע, ובכיר במשמרות המהפכה

פני הרוע. חסן נסראללה

החשבון נסגר: מזכ"ל חיזבאללה, רב המרצחים, חסן נסראללה, חוסל עם כניסת השבת בתקיפה עוצמתית ודרמית בלב הדאחייה בביירות.

דובר צה״ל הודיע הבוקר רשמית כי צה״ל חיסל את חסן נסראללה, מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה וממייסדיו, ויחד איתו את עלי כרכי, מפקד חזית הדרום בחיזבאללה, ומפקדים נוספים בחיזבאללה.

מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית מדוייקת של אגף המודיעין ומערכת הביטחון, תקפו את המפקדה המרכזית של חיזבאללה, הנמצאת בתת קרקע, מתחת לבניין מגורים במרחב דאחייה בבירות.

התקיפה בוצעה בעת שצמרת חיזבאללה היו במפקדה ועסקו בתיאום פעילויות טרור נגד אזרחי מדינת ישראל.
מצה"ל נמסר: "במשך 32 שנות כהונתו של המחבל חסן נסראללה כמנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, היה אחראי לרצח של אזרחים ישראליים וחיילים רבים, ולתכנון והוצאה לפועל של אלפי פעולות טרור נגד מדינת ישראל וברחבי העולם. נסראללה היה מקבל ההחלטות המרכזי והמאשר הבלעדי של החלטות אסטרטגיות-מערכתיות, ולעיתים גם החלטות טקטיות בארגון.

אולי יעניין אותך

"ארגון הטרור חיזבאללה והעומד בראשו חסן נסראללה, הצטרפו בשמונה באוקטובר למלחמה נגד מדינת ישראל. מאז חיזבאללה המשיך את התקפותיו נגד אזרחי מדינת ישראל, וגרר את מדינת לבנון והאזור כולו להסלמה. צה״ל ימשיך לפגוע בכל מי שיקדם ויעסוק בטרור כנגד אזרחי מדינת ישראל|".

הרמטכ״ל רא"ל הרצי הלוי, לאחר חיסול נסראללה: ״זה לא סוף ארגז הכלים. המסר פשוט, לכל מי שמאיים על אזרחי מדינת ישראל – נדע להגיע אליו״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
19 ימים לפני

[…] מדינת ישראל חיסלה אתמול את רב-המרצחים חסן נסראללה. […]

19 ימים לפני

[…] צה"ל כוחות הביטחון ביצעו פעולה אמיצה ובלתי מתפשרת לחיסול רב המרצחים מנכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה – צעד משמעותי לחיזוק ביטחון מדינת […]

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן