חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הקצאת בית הכנסת ברובע ט״ו

דרך ארליך תוקף את 'אשדודים': "זורים חול בעיני התושבים"

לאחר שהציבו מספר דרישות העיר כדי שיצביעו בעד הקצאת בית הכנסת ברובע ט'ו, תוקף חבר מועצת העיר חנוך דרך ארליך את תנועת 'אשדודים' ואומר: "קקון ואברג'ל קיבלו רגלים קרות"

חנוך דרך ארליך. צילום: חרדים אשדוד

הקצאת בית הכנסת ברובע ט״ו שתעלה מחר להצבעה במועצת העיר ממשיכה לעורר הדים: לאחר שההקצאה לא עברה במועצת העיר הקודמת, נחוש ד"ר יחיאל לסרי להעביר אותה מחר כשלשון המאזניים הם חברי סיעת 'אשדודים' יניב קקון ומאיר אברג'ל עליהם מופעלים לחצים כבדים מכל הכיוונים.

כפי שפירסמנו הבוקר, שלחו קקון ואברג'ל מספר דרישות לראש העיר בניהם התחייבות כי מדובר רק בבית כנסת וכן התחייבות מצידו של ראש העיר שההקצאה לא תפגע בהקצאות אחרות ברובע כגון מתנ"סים וכדומה.

מי שלא אהב את רשימת הדרישות מהטעם שלטענתו מדובר בזריית חול בעיני הציבור הוא חבר המועצה מטעם אשדוד ביחד ויו"ר חפ"א חנוך דרך ארליך.

בשיחה עם 'חרדים אשדוד' תוקף ארליך את קקון ואברג'ל ואומר:

אולי יעניין אותך

"חברי המועצה קקון ואברג'ל קיבלו רגליים קרות וכנראה נכנעו ללחצים שמופעלים עליהם מבחינה פוליטית. והם זורים חול בעיני התושבים כאילו אני וחברי סיעתי מתנגדים מטעמים פוליטיים.

הלו כל הקצאת קרקע לבית כנסת דורשת 200 חתימות של משפחות שמבקשות את ההקצאה הזו. אז איזה תושבים הם בדיוק מבקשים לראות. שבעה אנשים שראש העיר הביא להם למשרד. זו בדיחה על חשבון כולנו.

מתנ״ס?! מה הקשר. ברור שזה לא על חשבון מתנ״ס וזה ח״א צריך להיות השיקול בכלל. חפ״א מקדמת בניית מתנ״ס ברובע וראש העיר יציג זאת מחר במועצה. כאילו כדי לרכך את המכה של בניית הכולל.

הקצאת קרקע זה דבר מהותי וחשוב, יש נוהל סדור שהוסתר מאיתנו. ההקצאה להערכתי לא עומדת בשום קריטריון ובכל מקרה לא לטובת תושבי הרובע.

ראיתי את המצגת המגוחכת שתוצג במועצה. לא יאמן שזה מתנהל כך.

הקצאת קרקע שכזו אינה רשימת מכולת ואינה ערב של תנועת נוער.

אם ההחלטה הזו תעבור, זו תחילת הדרך להשתוללות הקצאות לכוללים ומוסדות דת שאינם בתי כנסת לטובת הקהילה ברובעים הלא מעורבים.

כל מי שקורא את מסמכי ההקצאה מבין במה מדובר! זה לא בית כנסת!

יניב ומאיר, אל תתנו לפוליטיקה לסנוור אותכם. תהיו למען התושבים!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן