חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
'הושע נא למען פארך'

בראשות בן הרבי: מאות הבחורים מחסידות גור התכנסו בסוכת הרב פינטו באשדוד

מאות בחורי ישיבות פאר ישראל מירושלים המאוגדים בארגון ׳שבת אחים׳ התכנסו השבוע למעמד שמחת בית השואבה המרכזית שנערכה אמש בקול צהלה ורינה בסוכת הענק באשדוד בבית מדרשו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א באשדוד בהשתתפות בן הרבי מגור הרה״צ רבי נחמיה אלתר שליט"א וצוות המדריכים של הארגון הפועלים במסירות במשך כל ימות השנה בכעשרים חבורות המתכנסים בקביעות מדי שבוע.

מאות הבחורים הגיעו בשמחה מכל רחבי הארץ לשעות של שמחה והתחזקות שמחת יו"ט בבחינת צא מדירת קבע להתנתק ולצאת משגרת החיים וההתמודדויות היום יומיות וכן קבלת מסרים כוחות ועידוד לקראת זמן חורף הבא עלינו לטובה להמשיך בלימוד התורה והיראה מתוך שמחה של מצוה.

בתחילת המעמד כיבד בהשתתפותו המארח הרב יואל משה פינטו שליט"א בן האדמו"ר רבי יאשיהו שליט"א שהעניקו את בית מדרשם והסוכה המפוארת למען הבחורים בעין יפה ורוח נדיבה ונשא דברי חיזוק באמונה בחשיבותם של המועדים בכלל וחג הסוכות בפרט ועמידה בנסיונות בגבורה ובתמימות.

את המשא המרכזי השמיע מורינו רבי נחמיה שליט"א ברוממות החג שמחת יו"ט אחרי הימים הנוראים שנכנסנו בצל השכינה וניצול הימים טובים שניתנו לישראל, בדבריו הביא בהרחבה מדברים רבוה"ק ויבלחט"א על חשיבות מידת השמחה בכל זמן ובכל מצב ועל ההשפעה הגדולה של השמחה לקיום התורה והמצוות ואהבת חברים וכפי שנאמר על בעל האושפיזין אהרן הכהן "וראך ושמח בליבו" ענין הפרגון והעין טובה איש לרעהו. בהמשך דבריו עודד את הבחורים קביעין כן תהוון בהני חבורתא להיות קשורים ומחוברים בשמירת התקנות ובהשתתפות בחבורות וכן עודד על המשך הלימוד האחיד של שבת אחים דף שבועי מזומנים.

אולי יעניין אותך

לאחר מכן יצאו הבחורים ברקידה של מצוה שמחת בית השואבה בתופים ובמחולות למשך שעה ארוכה עם הזמר ר’ שמחה בונם גבריאלוב והאורגינסט ר’ יענקי צישנסקי שרוממו את הבחורים כאשר על כל ההפקה והארגון מנצח האמרגן של 'שבת אחים' הרב שמוליק שפירא, והייתה השמחה עולה מאליה ומרקיעה שחקים – ושמחת בחגך והיית אך שמח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן