חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מבן שלושים יום תפדה

במעמד רבנים ואישי ציבור חשובים: שמחת פדיון הבן אצל נכד רבה של הסיטי

בניגוד לדיווחים המגמתיים, רבי מאיר אבוחצירא, מהמנהיגים הרוחניים הבולטים באשדוד, הזמין את ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי למעמד פדיון הבן לנכדו. את משאו סיים הגר"מ באמירה ברורה: "כבוד לעירנו שאתה עומד בראשה ואתה תמשיך תמיד לעמוד בראשה"

ממעמד פדיון הבן

אמש (חמישי) התקיים מעמד "מצות פדיון הבן" לנכדו של הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא רבה של הסיטי רבה של ק"ק "תפארת רפאל" וראש כולל להוראה "תורה לשמה" ובנו של הרה"צ רבי רפאל אבוחצירא מזכה הרבים שהתקיים באולמי "אילבן" במתכונת מצומצמת, עקב ההסלמה באזור הדרום.

בארוע נכחו גם נכדיו של האדמו"ר סידנא בבא סאלי זצוק"ל, סב התינוק הרה"צ רבי יהודה אבוחצירא והרה"צ רבי משה אבוחצירא, הרה"ג רבי עמרם קסטיאל רבה של "טולוז" שבצרפת ורבנים.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התקבל בחביבות והערכה רבה, כאשר הסבא רבי מאיר אבוחצירא קיבלו עם כניסתו לאולם והושיבו לצידו ולצידם של בני האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא אשר לחצו את ידיו ובירכוהו בידידות מיוחדת תוך כדי שציינו שהוא בן משפחתם ובירכת אבותינו הקדושים תחול עליכם תמיד ומקומך באשדוד עד עולם.

את משאו סיים הגר"מ באמירה ברורה: "כבוד לעירנו שאתה עומד בראשה ותמשיך תמיד לעמוד בראשה".

אולי יעניין אותך

את הפדיון הבן ערך הרב יעקב כהן ר"י "תורה אור" בנו של הגה"צ רבי שמעון כהן זצ"ל מרבניה הותיקים של העיר ברובע א' ומיסד המוסדות לתפארה "תהילה לדוד" ומורו ורבו של רבי מאיר אבוחצירא שהוא בשעתו ערך את פדיון הבן לאבי הבן רבי רפאל שליט"א.

ראש העיר ד"ר לסרי נתכבד להחזיק את התינוק בעת סיום פדיון הבן ולברך את התינוק.

את הברכה על הקידוש והברכת כהנים ערך הרה"ג רבי דוד הכהן רבה של גן יבנה.

בסעודת המצוה נכחו גם יהודה אבידן מנכ"ל המשרד לשירותי הדת ואבי אמסלם ממ"ק ראה"ע. בסעודה נשא דברים מעניני חשיבות המצוה הסבא הרה"ג רבי מאיר אבוחצירא שבסיום בירך את ראש העיר ד"ר לסרי באומרו שכבוד לעירנו שהוא עומד בראשה ובע"ה ימשיך תמיד לעמוד בראשה. בנו רבי רפאל אבוחצירא, בדבריו הנרגשים לא הותיר עין יבשה בעת שהודה מעומק ליבו באמירת "מזמור לתודה" על שזכו בלידת התינוק לאחר תפילות רבות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
6 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
6 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
דודי כהן
1 שנה לפני

צחי אבו צריך אבי אמסלם חזק

יוסי
1 שנה לפני

אתר בושה
למה אין תמונה של ממק ראש העיר אבי אמסלם?
מעניין באתר השני יש תמונה של אבי אמסלם ר מאיר
ודרך אגב גם אחד מבעלי האתר י.א בשיחה עם ראש העיר

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן