חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
היערכות שיא

בארגוני ההצלה יתפרסו בכוחות מתוגברים לאבטח את הלווית גדול הדור

במד"א ובאיחוד הצלה מודיעים על היערכות שיא במטות הארגונים לקראת הלווית הגאון רבי גרשון אדלשטיין זצ"ל
כוחות ההצלה בהערכות שיא. אילוסטרציה. קרדיט: מד"א

מגן דוד אדום

צוותי מגן דוד אדום ערוכים לאבטח רפואית את מסע הלוויה שיתקיים היום (ג') בשעות אחה"צ בבני ברק, בנוכחות מאות אלפי משתתפים // כוחות מגן דוד אדום בשיתוף מתנדבי ההצלה הפועלים תחת מד"א, יתפרסו בשטח בכוחות מתוגברים, על מנת להעניק מענה רפואי מיידי לכל נפגע שיזקק לכך.

במד"א קיבלו בצער את ההודעה על פטירתו של הרב אדלשטיין זצ"ל, ראש ישיבת פוניביץ' ומגדולי התורה.

במד"א החלו הבוקר להיערך לקראת מסע ההלוויה, הצפוי להיערך היום (ג') בבני ברק ואליו צפויים להגיע מאות אלפי משתתפים.

במד'א נערכו מבעוד מועד בתיאום עם מחוז תל אביב ומרחב ירקון של משטרת ישראל על בסיס פקודת מבצע להלוויות ענק.

אולי יעניין אותך

מסע ההלוויה צפוי לעבור ברחבי בני ברק ואליו יתלוו סגירות כבישים ראשיים ודרכים מרכזיות בסביבה. על מנת לאפשר לכוחות מד"א בעיר להמשיך ולפעול להצלת חיים גם במהלך ההלוויה, נערכים במד"א בכוחות מתוגברים בתיאום משטרת ישראל להפעלת מערך נרחב של סיוע רפואי.

הכוחות כוללים מאות חובשים, פאראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה מרחבי הארץ, אשר יאבטחו רפואית את הצירים ואת מסע הלוויה עם עשרות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועי מד"א הכוללים ציוד רפואי מתקדם. שירותי הדם של מד"א פועלים בשיתוף הפעולה עם בתי החולים בסביבה, על מנת לוודא שמלאי הדם מספיק במקרה של מקרה חירום. בנוסף, ערוכים במגן דוד אדום להגיש סיוע מיידי ונרחב בעת אירוע רב נפגעים.

במד"א מזכירים לציבור, כי גם בעת ההלוויה, מוקד 101 של מד"א שיתוגבר בחובשים ופראמדיקים ימשיך ויקבל קריאות שגרה וכוחות מד"א בבני ברק והסביבה תוגברו באופנועי חירום וערוכים להגיע לכל קריאה בזמן הקצר ביותר.

במד"א מבקשים מהציבור הרב שיגיע להשתתף במסע ההלוויה, להימנע מלהידחק למוקדי צפיפות ועומס על מנת שלא להיפצע, יש להימנע מלטפס על גדרות, עמודים וגגות, יש לשים לב לילדים הנמצאים בסביבה, להקפיד על שתייה מרובה ולהזעיק את מד"א בטלפון החירום 101 או ביישומון 'מד"א שלי' בכל צורך רפואי שעלול להתעורר.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מגן דוד אדום מתאבל עם פטירתו של גדול התורה, ראש ישיבת פוניביץ' הרב אדלשטיין זצ"ל. האבטחה הרפואית של הלוויה היא אירוע לאומי, ומגן דוד אדום כארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל נערך בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל והרשויות וערוכים בכוננות מלאה לאבטח רפואית את מסע הלוויה, עם מאות חובשים ופראמדיקים שיפרסו בשטח ובאמצעות אמצעים טכנולוגיים ורפואיים. רמת הכוננות של מד"א תעלה . אני קורא למשתתפים בהלוויה להישמע להנחיות כוחות הביטחון והמארגנים, להימנע מצפיפות ולנקוט באחריות וזהירות רבה".

איחוד הצלה

בארגון איחוד הצלה ערוכים לקראת מבצע אבטחת שלומם של רבבות המשתתפים במסע הלווית מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק״ל, נשיא מועצת גדולי התורה של דגל התורה וראש ישיבת פוניבז' בבני ברק שתצא היום בצהריים מישיבת פוניבז' בבני ברק לביה״ח נציבי ישיבת פוניבז' ברחוב חזון איש בבני ברק.

כהפקת לקחים מהלוויות קודמות באיחוד הצלה קוראים לציבור הרחב לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע פציעות קשות ואסונות מיותרים.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "ברצוני לחדד את האזהרה מהלוויות קודמות שנאלצנו לטפל בעשרות נפגעים כתוצאה מנפילות מגובה וחבלות עקב הדוחק הרב, אני קורא להימנע מטיפוס על גגות ומרפסות שעקב עומס של בני אדם עלולות לקרוס ולגרום לאסונות ופציעות. חשוב לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע פציעות קשות ואסונות כמו שקרו למרבה הצער בהלוויות קודמות".

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק סיפר: "רכב חפ"ק מתקדם של איחוד הצלה יגיע לבני ברק כהיערכות למסע ההלוויה. אמבולנסים של איחוד הצלה בסיוע מאות רופאים פרמדיקים וחובשים מתנדבים באיחוד הצלה מכל רחבי הארץ יאבטחו רפואית את מסע ההלוויה. המתנדבים ביחידת האופנועים של איחוד הצלה (אופנולנסים) ערוכים אף הם לתת מענה רפואי מהיר ומיידי (גם במקרים רפואיים בצירים שייחסמו) במידת הצורך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן