חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
האזינו

באורח נדיר: האדמו"ר מגור נשא דברים – מה הוא אמר שגרם לאלפים להתמלא בהתרגשות?

אמש נערך כנס חיזוק חריג בעניין לימוד מוסר בחסידות גור • האדמו”ר שהשתתף במשך כחמישים דקות נשא דברים באורח נדיר במשך כ-2 דקות • לאחר מכן נאם בנו תושב העיר אשדוד הרה”צ רבי נחמיה אלתר ומספר רבנים ומשפיעים נוספים בחסידות
האדמו"ר מגור. צילום: משה גולדשטיין

בחסידות גור נערך אמש (שלישי) כנס חריג – “מעמד התחזקות ביראת שמיים”, בהשתתפות כ”ק מרן האדמו”ר מגור, במהלכו נשמעו שיחות חיזוק בעניין לימוד מוסר.

באורח נדיר עם פתיחת הכינוס נאם כבוד קדושת מרן האדמו"ר מגור במשך כ-2 דקות בפני האלפים. מדובר בנאום ארוך במובנים של חסידות גור, שבה הרבי ממעט לדבר ומקצר מאוד בנאומים פומביים לחסידים באירועים שנערכים בימי חול.

הדברים שנאמרו ברמקול בפני החסידים גרמו להתרגשות רבה בקרב החסידים.

דבריו של כבוד קדושת מרן האדמו"ר מגור:

אולי יעניין אותך

"יראת שמים זה מפתחות החיצוניות ותורה זה מפתחות הפנימיות, ראש השנה זה יום של יראת שמים, מבקשים וכן תן פחדך, ראש השנה זה יום בריאת העולם, אמר רבי יהודה לא ברא הקבה את עולמו בראש השנה אלא שיראו מלפניו, רבי נתן אומר אין לו לקב"ה אלא יראת שמים בלבד.
אחר כך יום כיפור זה יום של מפתחות הפנימיות, תורה, שכהן גדול נכנס לפני ולפנים בקודש הקדשים, יום סליחה ומחילה, יום שניתנו בו לוחות האחרונות, בלוחות האחרונות היה ריבוי תורה כפליים לתושיה, רק אחרי ראש השנה זמן של יראת שמיים אפשר לבוא ליום כיפור להיכנס במפתחות הפנימיות, תורה ברוך השם לומדים, אבל נצרך שיהיה גם יראת שמים, רק עם יראת שמים אפשר להיכנס לתורה. יראת שמים זה שנעשה חרד לשמור ולעשות לקיים את כל התורה והמצוות, להיזהר ולהישמר מכל חשש, עבור זה נצרך ללמוד מוסר, גם בהלכה כתוב שצריך ללמוד מוסר, יעזור השי"ת שיהיה לכולם גמר חתימה טובה, שתהיה שנה טובה, שיצליחו ויהיה טוב ברוחניות ובגשמיות, פרנסה ובריאות, נחת פין דקינדער".

הרבי השתתף באירוע במשך כ-50 דקות, ולאחר שנשא דברים, נשמעו דברי חיזוק מבנו תושב העיר אשדוד הרה”צ רבי נחמיה אלתר שליט"א, לאחר מכן נאם הרב אברהם ישעי' גולדפלם שליט"א, והרב אביגדור רובינשטיין שליט"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן