חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
צפו

באווירה רוחנית: יועצי השרים התכוננו ליום הדין באשדוד

יועצי השרים אמש במהלך השיעור באשדוד

באווירה מרוממת, התכנסו אמש (שני) באשדוד אנשי הציבור, יועצי השרים ואישי העיר לשיעור השבועי ב'תומר דבורה', שהתקיים בחצר סלון הפאות של אריאל אלחרר, דוברו הקרוב של השר איתמר בן גביר. המפגש לא היה רק שיעור תורני, אלא גם מפגן של שותפות רוחנית ופוליטית, בו לקחו חלק דמויות מפתח מעולם הייעוץ הפוליטי והציבורי של המדינה.

בין המשתתפים היה ממלא מקום ראש עיריית אשדוד, אבי אמסלם, שהגיע עם ראש לשכתו שמעון דדון, לצד נתי מור יוסף, יועץ שר הבריאות אוריאל בוסו. גם יועצי שר הרווחה יעקב מרגי – יוני אוחנה ושלומי גזית – הצטרפו לערב המשמעותי הזה. את הערב הנחו הרב ערן שמחי והמרצה אליהו יוסף, שהעבירו שיעור מרתק ועמוק על ההכנה ל"יום הדין", נושא טעון ורלוונטי בימים שלפני ראש השנה ויום הכיפורים.

האווירה בשיעור הוחלפה בהדרגה בתחושת התעלות רגשית, כשבסיומו החלה שירת רגש מלווה בנגינת גיטרות, בניצוחו של יוסי צמח, איש ההצלה. המשתתפים לקחו רגע לעצור מהעיסוקים היומיומיים שלהם ולהתחבר לנשמה, בסימן האמונה והאחדות.

המפגש הוכיח כי מאחורי קלעי העשייה הפוליטית והייעוץ למקבלי ההחלטות, ישנו ממד רוחני עמוק, המניע את האנשים שנמצאים בלב מוקדי הכוח בישראל. היועצים והאנשים הקרובים לשרים מהווים לא רק קובעי מדיניות, אלא גם אנשים שמבקשים לרתום את חוכמת הדת והמוסר בעשייתם היום-יומית.

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אריק
22 ימים לפני

איזה יופי לראות את אבי אמסלם , ביחד עם דוברו של השר בן גביר , ב"ה בן גביר לא מוקצה אצל החרדים.

אולי יעניין אותך
לְשָּׁנָה הַבָּאָה לֵישֵׁב בְּסֻכַּת עוֹרוֹ שֶׁל לִוְיָתָן
לְמַֽעַן גָדְלָֽךְ וְתִפְאַרְתָּֽךְ
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן