חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הַרְחִיבִי מְקוֹם אָהֳלֵךְ

אושרה תב"ע המאפשרת תוספות זכויות והגדלת דירות עד 160 מ"ר

הישג גדול וחשוב לסיעת אגודת ישראל בעיר: הוועדה המחוזית אישרה את התב״ע ברובע ז׳ • כל הפרטים
רובע ז׳, צילום: עמיחי חדד - חרדים אשדוד

סגרה"ע יחיאל וינגרטן יו״ר ״אגודת ישראל״ באשדוד:

“מודים לשר השיכון לשעבר הרב יעקב ליצמן, וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על המעורבות והסיוע לאורך כל ההליך, לאחר עשור שנים של עבודה מאומצת, אלפי שעות של שקידה על תוכניות, אינספור פגישות, סיורי שטח עם צוות ההנדסה של העיריה וחברי הוועדה המחוזית, קשיים משפטיים ותיכנונים, מהמורות אינסופיות בסייעתא דשמיא אפשר לברך על המוגמר, תוכנית התב"ע לרובע ז', המוסיפה זכויות בנייה לכלל הדירות ברובע ז' והאפשרות להגדלתם עד 160 מטר, יוצאת לדרך”.

כאמור, הוועדה המחוזית אישרה השבוע את התוכנית להפקדה בכפוף להערות הוועדה. צוות ההנדסה בעירית אשדוד שוקדים בימים אלו על הערות שהתקבלו מהמחוזית, לתקן ולשפר בהתאם.

כידוע וכפי שפורסם בשנים האחרונות נעשו מאמצים אדירים מצד עירית אשדוד וחברי סיעת אגו"י בעבר ובהווה מול הוועדה המחוזית לאפשר תוספת מטרים לכל דירה, וזאת בכדי לתת מענה למצוקה החריפה של תושבי הרובע והמחסור בדירות מרווחות וגדולות כנצרך למשפחות ברוכות ילדים כ"י.

אולי יעניין אותך

מי שיזם והפעיל את התת ענית בתחילתה היה סגן ראש העיר הקודם הרב מרדכי ליברמן, שהיום קוצרים את הפירות אשר השקיע ליברמן.

ל׳חרדים אשדוד׳ נודע כי עיקרי התוכנית הם כדלהלן:

הוספת זכויות בנייה ע"מ שכל תושב ברובע יוכל להגיש בקשה להיתר לוועדה המקומית כך שגודל הדירה יכול להגיע לסה"כ 160 מטר, כמו"כ אפשרות להגדלת מרפסת עד 12 מטר. נושא חשוב נוסף שאושר במסגרת התכנית הינו הוספת שימושים נוספים בקומות הקרקע של הבניינים, כגון חנויות ומסחר זעיר ובכפוף להנחיות המשרד לאיכות הסביבה והוועדה מהמקומית, כאמור לאחר סיום שלב ההתנגדויות וקבלת התוקף לתכנית, יוכל כל תושב שיבקש להרחיב את דירתו לפנות לאדריכל מורשה שיבדוק עבורו את האפשרויות לבנייה בהתאם לתנאי השטח של כל בניין ובניין, כגון מגבלות קו בניין קו גבול המגרש והמרחקים בין הבניינים, הבקשות להיתר יאושרו בכפוף להכנת נספח בינוי בכל מגרש ומגרש ברובע.

סגר"ע יחיאל וינגרטן מ"מ יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייההודה לחברי סיעתו על העזרה והליווי בשנים האחרונות עד הלום, ה"ה חברי המועצה אפרים וובר, שמואל שוק שגם מכהן כחבר בוועדת תכנון ובנייה ויהושע טננהויז, כמו"כ לחברי המועצה בקדנציה הקודמת מרדכי ליברמן וח"כ יעקב טסלר, וכן יעקב מלבסקי על הייעוץ המקצועי.

חברי סיעת אגו"י מעלים על נס את פועלם לאורך כל הדרך של שר השיכון לשעבר יעקב ליצמן על הליווי והסיוע. וכמובן לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על מעורבותו האישית, למנכ"ל העיריה מר אילן בן עדי ולצוות אגף ההנדסה שעבדו ללא לאות על מנת לקדם תוכנית זו כדי לאפשר הרחבת הדירות ויביא לבשורה של ממש למצוקת הדיור של התושבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בעילום שם
1 שנה לפני

כל הכבוד לחברי סיעת אגודת ישראל. מצידע לכם על ההישג שלכם. תודה תודה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן