חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
גלריה

אדמור"ים ורבנים בניחום אצל רב חסידי ויז’ניץ באשדוד

אדמור"ים ורבנים בניחום אצל הגה"צ רבי צבי הירש ויז'ניצר חבר בד"ץ רבני הקריות ורב דקהל חסידי ויז'ניץ אשדוד על פטירת אחותו הרבנית ע"ה

בניחום האבלים

המוני מנחמים ובראשם אדמור"ים ורבנים הגיעו לנחם את הגה"צ רבי צבי הירש ויז'ניצר שליט"א חבר בד"ץ רבני הקריות ורב דקהל חסידי ויז'ניץ אשדוד על פטירת אחותו הרבנית הצדקנית שרה טילא טוביאס ע"ה אשת הגה"ח טוביה אריה טוביאס זצ"ל.

הרבנית ע"ה גדלה בילדותה בעיירת ויז'ניצא ברומניה בצילם של אדמור'י בית ויז'ניץ, היתה אוד מוצל מאש ועברה את כוס תרעלת הקומוניסטים, מסרה נפשה על קדושת השבת ועל כל עיקרי היהדות וזכתה להעמיד דורות ישרים מבורכים, תלמידי חכמים ומזכים את הרבים.

הרבנים הזכירו בין הדברים הכנות ליום הקדוש יום הכיפורים ועל העבודה שבין אדם לחבירו שעל זה נאמר ברמב"ם שעבירות שבין אדם לחבירו אין יום הכיפורים מכפר, הרב ויז'ניצר אמר ששנת – תשפ"ד זה בגימטריא "אהבת שלום" יהי רצון שנזכה לכך בעגלא ובזמן קריב.

גלריה:

אולי יעניין אותך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן