חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תפילת ילדי התהלוכות:

"אבא שבשמים, קח את התפילות שלנו" • תפילת ילדי התהלוכה שריגשה את ההמונים

במרכז אירועי התהלוכה ברבעים יא-יב בעיר, נישאה על ידי הילדים תפילה מרגשת להשבת החטופים ולגאולת עם ישראל • כשבלוני הלבבות הענקיים עליהם הדביקו הילדים את ההחלטות הטובות שלהם עלו לשמיים, וברקע נישאה תפילת הילדים – העיניים לא נותרו יבשות • גלריה מרהיבה

 

מבין אירועי תהלוכות ל"ג בעומר שהתקיימו השבוע בעיר , התהלוכה הוותיקה והגדולה שבהן התקיימה ברובע י"א.

תחת ניצוחו של רב הרובע הרב מרדכי לאופר שליט"א ורעייתו הרבנית לאה, צעדו כ-3,000 ילדים והוריהם בשתי תהלוכות עוצמתיות, אחת מרובע י"א והשנייה מרובע י"ב, ונהנו מעשרות אטרקציות וחוויות במתחם הפנינג ענק שהתקיים בבית ספר אמית י' על שם שפרן.

התהלוכה מתקיימת שנים רבות בשיתוף פעולה עם החברה העירונית לתרבות הפנאי בראשות המנכ"ל אורן טוויל ועיריית אשדוד בראשות ד"ר יחיאל לסרי.

"זה פשוט מרגש לראות את כל חלקי האוכלוסייה המגוונת באשדוד, דתיים ו'חילוניים', עולים וותיקים, ילדים ומבוגרים, צועדים יחד בתהלוכה ונהנים מאירוע כל כך מושקע ומהנה, שכולו אחדות וגאון יהודי", אמר אחד המשתתפים.

אולי יעניין אותך

במרכז התהלוכה נישאה על ידי הילדים תפילה מרגשת להשבת החטופים, לשלום אנשי הצבא ולגאולה שלמה. מיד לאחריה שוגרו אל השמים בלוני לבבות הענקיים שעליהם הדביקו הילדים את ההחלטות הטובות שלהם – והעיניים לא נותרו יבשות.

צפו בגלריה המרהיבה והמרגשת מהאירוע הענק:

DCIM103MEDIADJI_0806.JPG
DCIM103MEDIADJI_0808.JPG

 

 

 

 

 

 

 

צילום: צילום: עמיחי חדד | מאור אזרזר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן